[vpsFree.cz: community-list] Ubuntu 18.04 a Arch v playground VPS

Jakub Skokan jakub.skokan at vpsfree.cz
Mon Apr 30 10:03:07 CEST 2018

On 04/30/2018 09:39 AM, Pavol Hluchý wrote:
> dik za info. Ja som to teraz skusal na pgnd a po kompletnom update
> Arch-u nechce siet nabehnut. Pri pokuse o rucny start z konzoly to
> zahlasi fail unitu sys-subsystem-net-devices-venet0.device
> Takze zrejme este nieco niekde stale nefunguje tak ako ma.

Jop, to je to co jsem resil. Myslel jsem, ze jsem to opravil pridanim
`BindToInterfaces=()` do /etc/netctl/venet0, ale bohuzel, netctl stale
do netctl at venet0.service pridava tu zavislost na *-venet0.device.

Pokud rucne upravis tu vygenerovanou service
/etc/systemd/system/netctl at venet0.service a odstranis volby BindsTo a
After, melo by ti to najet ok. Nevim jak nastavit netctl, aby to tam
nedaval. Teda nic lepsiho, nez pridat nejaky sed pod netctl enable ve
vzctl skriptu na konfiguraci site [1].

No a proc najednou nefunguje ta .device unita taky nevim, ale afaik to
tam neni vubec potreba.

[1]
https://github.com/vpsfreecz/vzctl/blob/master/etc/dists/scripts/arch-add_ip.sh#L275

Jakub