[vpsFree.cz: community-list] Terraform pro vspfree

sorki srk at 48.io
Thu Apr 26 13:21:39 CEST 2018

Ahoj,

tiez by som rad podobnu vec ale ako backend pre NixOps
(https://nixos.org/nixops/manual/). NixOps vyzaduje implementaciu
HaveAPI v Python-e a pre Terraform to ako pozeram chce Go :). Zial som
sa dalej ako za nastrel Python verzie a nastudovania HaveAPI nedostal
ale tak nejak to mam v plane.

Nedavno ma napadlo, ze ako hack/test je docasne mozne pouzit wrapper nad
vpsfreefctl a volat priamo to.

Inak ked budeme mat tieto veci tak to umozni nasadit velky deployment o
niekolkych VPS v priebehu par minut bez akejkolvek rucnej konfiguracie
VPSiek.

Okrem implementacie API teda bude treba premysliet ako taketo veci
umoznit z pohladu organizacie - momentalne si nemozes v clustri vyrobit
sam niekolko VPS bez upravy zdrojov cez podporu. Dalsia moznost je
vyuzit nested virtualizaciu (ktora bude dostupna s LXC a vpsAdminOS) a
pod svojou VPS si pustit dalsich N VPSiek manazovanych toolom podla
vlastneho vyberu (nested vpsAdmin? :))

V pripade problemov/nejasnosti s API sa obrat na aither-a alebo na mna,
najlepsie na IRC.

- srk