[vpsFree.cz: community-list] Infrastruktura vpsfree.cz

Ondrej.Flidr Ondrej.Flidr at seznam.cz
Wed Apr 18 17:00:25 CEST 2018

Myslis jako "tuhle VPS mirroruj do druhy na nodu XY" nebo "Mam tady 4 nody,
64GB RAM a 12 jader kazdej, udelej mi VPS s 200GB RAM a 36 jadry"? To prvni
je zajimavej koncept a je resitelnej prave pres ty snapshoty (realne je to
to, co v proxmoxu dela pvesr). To druhy na normalnich x86 moc nejde kvuli
synchronizaci RAM mezi nody. Umej to superpocitace od IBM, ale to je jednak
dost specialni hardware a druhak dost drahej. Ostatne to je duvod, proc to
nenabizi ani aws ani jiny provideri, ale maj maximalni velikost VM (danou
maximalni velikosti jednoho nodu).

Ondra Flidr

---------- Původní e-mail ----------