[vpsFree.cz: community-list] Infrastruktura vpsfree.cz

Ondrej.Flidr Ondrej.Flidr at seznam.cz
Wed Apr 18 15:15:26 CEST 2018

V proxmoxu mas od v5 ZFS snapshoty a synchronizaci virtualu pro hot standby
primo zabudovanou, funguje to celkem OK.

Ad sit - pokud budes mit vyhrazenou sit pro storage (jako vyhrazenou
fyzicky) tak to muze bejt OK. Pokud nebude fyzicky vyhrazena, prvni DDoS ti
sejme celou platformu.

Ondra Flidr

---------- Původní e-mail ----------