[vpsFree.cz: community-list] Infrastruktura vpsfree.cz

Pavel Hruška mrpear at mrpear.net
Wed Apr 18 13:00:20 CEST 2018

Nad cluster storage jsem taky uvažoval, ale četl jsem, že tam "může" být
problém s výkonem (i kdyby 10GbE, tak má sice propustnost, ale problém může
být latence a je třeba počkat na potvrzení od všech nodů v clusteru) -
nevím, jen jsem četl, nezkoušel jsem.

Pro zajímavost, řešili jste někdy takovou situaci, že by klekl HW celého
node tak jak to tu diskutujeme?

P.

Ing. Pavel Hruška
http://www.mrpear.net