[vpsFree.cz: community-list] Infrastruktura vpsfree.cz

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Tue Apr 17 20:44:48 CEST 2018

On 2018-04-17 17:23, Pavel Vondřička wrote:
> [...]
> Bohužel se věci rychle mění, takže to už není všechno zrovna aktuální
> (zvlášť když je to už třeba pár let starý).
>
> Pro nás je to taky nedocenitelný zdroj informací a know-how, protože
> nejsme komerční firma a vlastní HW mini-infrastrukturu si musíme v pár
> lidech budovat a udržovat sami jako vedlejší bokovku k tomu, že na ní
> provozujeme a vyvíjíme akademický služby. Takže bych taky ocenil
> nějaký průběžně aktualizovaný zdroj informací a zkušeností, ale je mi
> jasný, že vytvářet dokumentaci je přinejmenším stejná, ne-li ještě
> větší práce než vyvíjet tu infrastrukturu. :-)

Tak pokud mas chut - na IRCcku mame vcelku dost aktivity, je tam takovy
aktivni jadro, co se tyce technologii. Tam je vlastne to, co nepiseme do
ML.

#vpsfree na irc.freenode.net; tam resime vetsinu veci - a najdes tam i
dalsi kamarady z cz/sk "produkcni komunity", s kym si radime, jak treba
udelat sitovani a podobne (yanek) nebo jak se k cemu stavi v Seznamu
(Ashlee a sasaniak), jirutka je borec s kym mluvit ohledne Alpine, dalsi
lidi z hackerspacu, atd., atd. - to se ani neda vyjmenovat vsechny ;)

#vpsadminos je pak relevantni pro resenice ohledne vpsAdminOS/vpsAdminu;

no a dalsi kanaly ohledne vpsFree a primo souvisejicich veci budou
pribejvat, jak budou potreba; ja osobne jeste visim na #base48, #brmlab,
#zfsonlinux, #nixos, #lxcontainers, #openvz jako stalym minimu - a skoro
kazdy opensource soft, co pouzivate, ma vyvojare nedaleko.

Pokud chybi penize, ale mate lidi cas, je tu komunita, pokud o tom
nevite, pripojte se, unika vam to jinak ;)

/snajpa

> Pavel

>>> Díky,
>>> Pavel