[vpsFree.cz: community-list] GDPR - řešení reálných dopadů

Ladislav Nesnera nesnera at email.cz
Thu Sep 21 14:52:52 CEST 2017

Povedlo se nám domluvit s Masaryčkou, kde se tomu věnují už dlouho a ve
spolupráci s CESNETem.

Miroslav Bartošek | GDPR a rizika ochrany osobních údajů jinak | Stručné
seznámení s hlavními principy a paradigmatem ochrany osobních údajů dle
nařízení GDPR. Koncept Komplexní ochrany OÚ v prostředí VŠ, jak je
připravován v rámci centralizovaného rozvojového projektu MŠMT 2018.
Ochrana OÚ a uchování zdravého rozumu: na příkladu z jedné oblasti
demonstrovat rizika přehnaného alibistického přístupu k ochraně OÚ.

Dle mého je téma dost zásadní na to, aby mělo smysl získat ještě někoho
dalšího, ať je více pohledů (=vzkaz hlavně pro Viktora + díky). A
bude-li zájem, mohla by navázat "piklírna
<https://www.youtube.com/watch?v=wpiby_qrUUM>" (=zájemci o téma dostanou
místo a čas, kde mohou prodebatit mezi sebou)

;?