[vpsFree.cz: community-list] GDPR - řešení reálných dopadů

Michal ZOBEC (ZOBEC Consulting) michal.zobec.news at gmail.com
Thu Sep 21 11:30:35 CEST 2017

ahoj,

já řeším GDPR z pohledu zaměstnavatele a také z pohledu vývojáře aplikací,
které mohou obsahovat osobní údaje. mám pár linků na různé články, ale
pořád jsem se nedostal k tomu abych si je přečetl. bohužel mě to nutilo
zamyslet se více nad utajením dat včetně nutnosti je klasifikovat, protože
nic takového jsme neměli a je užitečné to nějak rozčlenit, včetně dopadů.
nic totiž není černobílé a je dobré si stanovit nějaká pravidla co je jak
moc důvěrné, či tajné a co z toho plyne, když se to dostane ven ... takže
jsem se věnoval tomu a od té doby jsem neměl čas. ale určitě chci na to
téma napsat článek na svůj blog :)