[vpsFree.cz: community-list] GDPR - řešení reálných dopadů

Michal Kovarcik michal.kovarcik at mloks.com
Wed Sep 20 13:44:19 CEST 2017

Ahoj .. prave studujem tie materialy o GDPR  (kvoli jednemu projektu)
... tiez sa snazim zistit dopady ..

Ak ma niekto uz nejaky vycuc ... pls share.... :)
Ja mam zatial iba nejake PDFka

S pozdravom ostava**
**
*Michal Kovarčík*
CEO, co-owner MLOKS, spol. s r.o.

phone no.: *+421 905 232 652
*e-mail: *michal.kovarcik at mloks.com* <mailto:michal.kovarcik at mloks.com>
linkedin:***http://www.linkedin.com/pub/michal-kovarcik/21/840/408*
Dňa 20.09.2017 o 12:54 Stanislav Vasko napísal(a):