[vpsFree.cz: community-list] Pomalé VPSfree?

zd nex zdnexnet at gmail.com
Mon Sep 11 18:04:24 CEST 2017

Zdravím,

dnes jsem znovu zjistil, že VPS na různé úkony reagovala neskutečně pomalu
či úplně vypršelo spojení asi ve 3 případech - jednalo se o jednoduchou
operaci. Na straně serveru v logu jsem našel pouze že místo cca 0.5s
operace trvala asi 30s. Nejsem si jistý, z jakého důvodu. Dochází při tom
ke generování SVG - pár souborů asi 200KB dohromady a uložení dat. Tuší
někdo o co se jedná v minulosti jsem párkrát zaznamenal problém s diskem.
Zjistil jsem, že ani nějak MC moc dobře nereagoval. Stalo se to okolo 10:43
dnes. Stalo se to někomu také?
--
S pozdravem,

Zdeněk Dlauhý