[vpsFree.cz: community-list] Pomalé VPSfree?

Stanislav Vasko standa.web at gmail.com
Tue Sep 5 21:19:19 CEST 2017

Zdravím,

posledních pár dní mám docela problém se svým VPS. Vytížení prakticky
nulové (mám tam pár webíků, #top ukazuje 0.0x až 0.1) a přitom pěkně začal
zadrhávat. Nejdřív jsem cítil znatelné prodlevy v ssh, nyní se daleko
pomalu načítají stránky a teď mám i problém se přes SSH přihlásit. Jakoby
byla totálně obsazená linka nebo server na něčem tvrdě pracoval (nemá na
čem).

Máte někdo tip, co může být špatně? Nic zásadního jsem na serveru nedělal,
v poslední době nebyla ani žádná větší aktualizace. Na serveru běží než
hosting pár stránek, žádný mail apod.

Díky a hezký večer, Standa