[vpsFree.cz: community-list] Hlasujte o přednáškách na LinuxDays a přijďte

Jirka Bourek vpsfree-list at keroub.cz
Tue Sep 5 10:45:40 CEST 2017

IPv6 tunely pomocí OpenVPN (Ondřej Caletka)

Ve vpsFree.cz jsme připravili vlastní tunelovací službu, kterou
provozujeme pomocí OpenVPN. Jak to funguje, jaká jsou úskalí a jak se
zapojit?

Tohle mě zajímá, je něco popsáno na webu? Google našel akorát PDF ze
schůze z roku 2010 s "IPv6 tunel – mozná, ješte diskuse" :-)