[vpsFree.cz: community-list] Klonování virtuálu opravuje aplikace?

Stanislav Vasko standa.web at gmail.com
Wed Oct 18 15:34:25 CEST 2017

Zdravím,

mám velice zajímavou zkušenost. Moje Django aplikace začala padat jakmile odešlu email. Nejspíše nějaký problém mezi Python-Django-WSGI, možná je v tom namočený i Apache. Nicméně, abych zjistil co se děje, virtuál a jsem oklonoval, zapl debug mód a …. žádná chyba. Email odešel, aplikace poděkovala a svět se točil dál… WTF? Vrátím do DEBUG=False, opět pohoda. No totok…

Než si tu ukroutím hlavu a utestuju virtuál, může někdo chytřejší poradit zda je mezi VPS a VPS na playgroundu, které bylo klonováno, nějaký rozdíl co by mohl hrát roli pro výše zmíněné technologie a posílání emailu? Nebo Playground rovnou zdrojáky opravuje :)? Mám na virtuálu, tedy i na klonu, nějakou homo-domo konfiguraci posílání emailu aby to vůbec chodilo, ale to se zklonovalo i s chybami co jsem na tom spáchal a tak to asi nemůže mít vliv. Možná, pokud Django fungovalo, to asi stejně nehraje roli, protože posílám přes nastavení SMTP a smtp.seznam.cz.

Co jsem tak pohledal, na Ubuntu 14 je údajně stará verze WSGI, nicméně před pár dny ještě vše jelo a opět: klonoval jsem, takže mám shodné nastavení, aplikaci i verze aplikací, tudíž neměl by být vliv, chyby by měly být shodné. Měly by… :)

Díky za nápady, mezitím zkusím opravit tu verzi WSGI přes PIP a našroubováním do Apache, když už Ubuntu se nenamáhá po létech aktualizovat. Ale přesto budu rád za jakékoliv tipy, hlavně pro budoucnost, takto nikdy nevím zda na produkci poběží co mi běží doma i přes shodné verze knihoven.

Hezký den, Standa

Ing. Stanislav Vasko | výkonnostní marketing, webdesign a analytika

tel:     +420 602 282 686 <tel:%2B420%20602%20282%20686>
email: vasko at vaskonsulting.cz <mailto:vasko at vaskonsulting.cz>
web:   www.vaskonsulting.cz <http://www.vaskonsulting.cz/>