[vpsFree.cz: community-list] nastavenie datumu a casu

Jirka Bourek vpsfree-list at keroub.cz
Wed Nov 15 17:36:42 CET 2017

Pokud vím, čas je na serveru seřízen podle světového času - UTC.
Nemůžete to změnit, protože kontejnerová virtualizace.

Ale to nevadí - nepotřebujete seřídit hodiny, ale vysvětlit svému
Ubuntu, že běží v časové zóně Europe/Prague a že k času uloženému v
hardware má přičítat hodinu (nebo dvě v případě letního času)

Ale jak to udělat v Ubuntu, to už bude muset poradit někdo jiný.