[vpsFree.cz: community-list] nastavenie datumu a casu

kypo kypo46 at gmail.com
Wed Nov 15 17:28:01 CET 2017

Prosim o pre odbornikov trivialnu radu, som v Linuxe zelenac. Mam na vps
Ubuntu 14.04 a na tom nainstalovany web na Wordpress. Problem je s casom,
resp po posune casu sa to vzdy nejak rozdrbe a neviem to nejak vyriesit
nadobro.

Ak sa pripojim na server cez putty terminal a dam prikaz date, vypise mi
datum a cas, ale ten je o hodinu pozadu. Samozrejme to potom robi bordel
na webe pod Wordpressom.
SKusal som ho cez terminal prenastavit prikazom sudo date
--set="2017-11-15 17:25:59.990" ale nezafunguje, vyhodi ze nemam
permissions.

Takze mam dve otazky:

1. Ako prenastavit cas a datum na serveru? (kludne si ho po kazdom posune
casu zmenim)
2. Alebo je pripadne nejake riesenie ktore by posun casu robilo
automaticky bez nutnosti zasahu?

Diky