[vpsFree.cz: community-list] Gitlab CI s Docker

Matěj Koudelka matej at hxpro.cz
Fri May 12 12:32:30 CEST 2017

Znáš vagrant? Plugin vagrant-libvirt to umí s kvm. Na vps jsem to sice
nezkoušel, ale na lokále to používám běžně. Nemusíš se pak vůbec připojovat
na vnc a virtuálku máš rozchozenou raz dva. Stejně tak se pak můžeš do
virtuálky dostat příkazem vagrant ssh.

*Matěj Koudelka*
+420 604 266 933 <604%20266%20933>