[vpsFree.cz: community-list] Gitlab CI s Docker

Silvestr Hašek hasek at reklalink.cz
Fri May 12 09:53:46 CEST 2017

Ahoj,

Na netu jsou po různu issues s podobným bugem a co jsem viděl tak problém
byl asi docker spousta hlašení na 1.10 a žádný řešení. Osobně bych
doporučil uštípnout si kousek resources a udělat si malou vpsku s KVM, kde
by ti měl odpadnout problém se starým dockerem. Gitlab máš vlastní instanci
CE, takže k tomu asi ani nebudeš potřebovat další IPv4 kvuli tomu pitomýmu
cloudu kde to mají hostovaný.

Pokud nechceš stěpit vpsfree resources tak buď mít runner na developer
mašinách nebo na to úplně stačí VPSka od nejmenované společnosti za
25Kč/Měsíc kde jde provozovat novější verze dockeru.