[vpsFree.cz: community-list] iptables pro Debian 8

Sueneé Universe [Administrator] service at suenee.cz
Sun Mar 26 12:30:35 CEST 2017

Dobrý den,

Na některé věci pod LINUX jsem ještě bohužel lama. VPS 7989 - Debian 8:

Postupoval jsem podle návodu pro nastavení firewall:

https://kb.vpsfree.cz/navody/server/firewall

příkaz:

/sbin/iptables-restore < /etc/iptables.rules

Vrátí chybu:

iptables-restore: line 18 failed

to odpovídá řádku COMMIT. Když jej zakomentuji, odstanu chybu, že chybí
příkaz COMMIT. Takže z toho mám hlavu 22 a google to možná ví, ale já nevím,
jak se ho zeptat. Všechny pokusy byly marné. Zkusil jsem ještě místo zadání
přes soubor, to zadávat jako samostatné příkazy. Tedy obsah souboru a dopsat
před každý řádek "iptables", ale tam jsem zase narazil na tohle:

příkaz:

$ iptables -A INPUT -m state --state ESTABLISHED,RELATED -j ACCEPT

iptables: No chain/target/match by that name.

Takže to není pro Debian 8 nebo něco nevidím. Pravidla pro firewall jsou
identická s tím, co je v manuálu.

Prosím o radu. Na KB k tomu nic není.

Hezký den!

Sueneé