[vpsFree.cz: community-list] Vlastny mail server

open at 2devnull.work open at 2devnull.work
Tue Mar 21 14:25:34 CET 2017

Ahoj,
ja prevádzkujem rok a pol jeden vlastný mail server pre osobné potreby,
toho času ešte stále na Vultr. Rovnako ručná konfigurácia
openbsd+postfix+dovecot bez webmailu.
Údržba prakticky nulová, len sa zabávam na tom, že z času na čas
nahádžem do firewallu IP adresy mašín, ktoré sa mu pokúšajú
autentifikovať na porte 25.
Čakám na vydanie OpenBSD 6.1-release a presťahujem si ho na vpsFree, už
ale ako OpenSMTPD pravdepodobne.

Pre Debian do pozornosti ešte môžem odporučiť https://mailcow.email/
ktorý som síce ešte neskúšal, ale urobím tak v playgrounde.

Oto

Dňa 21.03.2017 o 13:34 Dominik Prochazka napísal(a):