[vpsFree.cz: community-list] Vlastny mail server

Peter Bačinský peter at bacinsky.sk
Tue Mar 21 10:14:23 CET 2017

Ahoj,

chcem sa opýtať členov, ktorý si prevádzkujú vlastný mail server na VPSfree, na ich skúsenosti. Koľko času zhruba venujú údržbe, či majú často problémy s blokovaním na anti-spam serveroch. Či je to výhodnejšie ako mať mail u nejakéhomulti-doménového hostingového providera. Ceľkovo, či je to lepšie pre nich ako bežný hosting.

Momentálne sa rozhodujem, či sa mi oplatí mať vlastný mail server, keďže spoločnosť u ktorej momentálne som neustále dvíha ceny a majú strašne pomalý support. No a zase niekoho hľadať a po čase zistiť, že mi tiež nevyhovuje sa mi moc nechce. Mail server, som si už nastavoval úspešne na VPS free, ale nejak som to ďalej neriešil, keďže som mal iné veci. Ale teraz nad tým vážne premýšľam.

Vďaka za reakcie.

--

S pozdravom / Thanks,

*Peter Bačinský*
konateľ spoločnosti / CEO

*Webino, s. r. o.*
Železničná 152/75
Veľký Biel 900 24
Slovensko / Slovakia

*Web stránky a internetové aplikácie pre Vaše podnikanie.*
*Web sites and internet applications for Your business.*

+421 918 641 804, info at webino.sk <mailto:info at webino.sk>, www.webino.sk
<http://www.webino.sk/>

*PROSÍM ZACHOVÁVAJTE HISTÓRIU V SPRÁVE*
*PLEASE KEEP THE MESSAGE HISTORY*