[vpsFree.cz: community-list] Nasbox

Petr Stefan ptr.stef at gmail.com
Fri Mar 17 08:58:54 CET 2017

Ahoj,

v logach prave nic moc neni.

docker logs nextcloud:

Updating permissions...
Updating permissions in /nextcloud...
Permissions in /data are correct.
Permissions in /config are correct.
Permissions in /apps2 are correct.
Updating permissions in /etc/nginx...
Updating permissions in /etc/php7.1...
Updating permissions in /var/log...
Updating permissions in /var/lib/nginx...
Updating permissions in /tmp...
Updating permissions in /etc/s6.d...
Done updating permissions.
Nextcloud is already latest version

a v kontejneru ve /var/log/nginx jen prazdnej error.log a v
/var/log/php7.1/error.log jen

NOTICE: fpm is running, pid 53
NOTICE: ready to handle connections

V logu dockeru na hostu jsou obcas nejaky warningy kvuli OpenVZ jako
"Your kernel does not support OOM notifications" nebo "Linux Native AIO
not supported.", ale to jsem mel odjakziva a stejne to je pro lokalni i
NAS nasazeni. Prava k vsem souborum jsou v obou pripadech stejna.

NAS je ted pripojen s volbami:

rw,relatime,vers=3,rsize=1048576,wsize=1048576,namlen=255,hard,proto=tcp,timeo=600,retrans=2,sec=sys,mountaddr=172.16.0.6,mountvers=3,mountport=56917,mountproto=udp,local_lock=none,addr=172.16.0.6

Diky,
-Petr