[vpsFree.cz: community-list] Vytvoření Playground VPS - error

Stanislav Vasko stanislav.vasko at gmail.com
Wed Mar 15 11:11:13 CET 2017

Zdravím,

zkouším si vytvořit playground, abych se naučil a otestoval si vytvoření
běhového prostředí pro Django aplikace na aktuálně běžícím Apache (Ubuntu
14 LTS). Pročetl jsem nápovědu a pokusil se vytvořit Playground jako kopii
aktuálního prostředí. K vytvoření ovšem nedojde a skončím hláškou: *Error
message: no node available in this environment*

Prosím, poradíte co je špatně, co mám změnit? Konfiguraci uvádím v
přiloženém obrázku. Potřebuji, aby mi zůstalo aktuální VPS a po otestování
a ověření konfigurace VPS Playground zase deaktivuji.

Předem díky, Standa

Ing. Stanislav Vasko | výkonnostní marketing, webdesign a analytika

tel:     +420 602 282 686

email: stanislav.vasko at gmail.com
web:   www.vaskonsulting.cz