[vpsFree.cz: community-list] prosím o check mail logu

Jiri Jakes jiri at jirijakes.eu
Wed Mar 8 21:02:58 CET 2017

Ahoj.

Jestli je to MS, můžu se podělit o svou nedávnou zkušenost.

Minulý měsíc jsem měl potíže při posílání na Hotmail. Dostal jsem od
SMTP (postfix na mém VPS) zprávu o nedoručitelnosti: "Please
contact your Internet service provider since part of their network is
on our block list".

Nějak jsem se proklikal k následujícímu formuláři:

https://support.microsoft.com/en-us/getsupport?oaspworkflow=start_1.0.0.0&wfname=capsub&productkey=edfsmsbl3

Po pěti hodinách mi přišla odpověď, že mě tedy jako podmínečně z block
listu odstranili. Proč jsem se tam dostal, mi nechtěli říct: "I do
apologize, but I am unable to provide any further details about this
situation since we do not have the liberty to discuss the nature of the
block.". Bylo to celkem zvláštní, neb jsem v posledních několika letech
neposlal na MS adresy víc než deset emailů.

Součástí odpovědi jsou i nějaké rady (hlavně
http://mail.live.com/mail/policies.aspx ).

Jiří