[vpsFree.cz: community-list] Přijeli jsme z InstallFestu, byl skvělý

Petr Krcmar petr.krcmar at vpsfree.cz
Mon Mar 6 09:19:11 CET 2017

Ahoj všem, o víkendu proběhla v Praze konference InstallFest [1], byli
jsme jedním z nejviditelnějších partnerů, kluci na stánku vařili kafe,
povídali si s návštěvníky, měli jsme lightning talk o vpsFree a
přednášku o Alpine Linuxu. Podle mě to dopadlo fantasticky, uvařili jsme
asi 850 kafí, pořád se s námi někdo bavil, hromada lidí tam měla naše
trička :-D. Podívejte se na fotky v galerii [2].

Moc se mi líbilo, že nás tam byla celá parta, působilo to skvěle,
tvořili jsme prostě komunitu. Nejvíc bych chtěl poděkovat Martinu
Myškovi, Mirkovi Marcišinovi a Gabrielu Seidlovi, že to tam všechno
krásně šlapalo. Díky!

[1]: https://installfest.cz/if17/
[2]: https://foto.vpsfree.cz/?f=2017%2FInstallFest
--