[vpsFree.cz: community-list] GPU Mining z vody :)

Marian Stránecký marian.stranecky at gmail.com
Thu Jun 29 15:00:20 CEST 2017

Obávám se, že jsem na tom dost podobně  jako Lukáš (vyjádřil dokonce dost
přesně, co jsem chtěl sám napsat).

Nadto, jsem byl (a stále trochu jsem) zmaten tím, co tím vším chtěl básník
(snajpa :P) říci:

Pokud by zůstalo u popisu "máme nějakej alternativní housing, kde vyjde
elektřina na .... a je to vhodné na ...", tak to je popis, který osloví
někoho, kdo už má sám nějaké požadavky/potřeby a ví, kam směřuje.

Pokud to mělo být o tom, že kromě výše uvedeného, pojďte se hrabat v
dolování krypto měn anebo v deep learningu, tak je možná lepší si na
začátku hromadně vyjasnit cíl, ustanovit třeba řekněme pracovní skupiny a
naplánovat práci (když to samozřejmě není jen o penězích).

A záměr je jaký? jenom si hrát, nebo si hrát a nechat to pokud možno
alespoň na sebe vydělat? Nebo to je stále legitimní podnikatelský plán (a
jak to souvisí s komunitou?)

Pokud neplatí nic z výše uvedeného, tak platí: "chytrému napověz a hloupého
kopni"

Díky,
Marian

P.S.: napadá mě spoustu otázek, které mne sice nejspíš diskvalifikují, ale
přesto:
- vyplatí se vůbec ještě dělat mining? A jaké měny/měn? A v jakém měřítku
- je tu někdo, kdo by to byl schopen alespoň trochu propočítat
vstupy/výstup v penězích,  nebo alespoň nasdílel vizi?
- ...