[vpsFree.cz: community-list] GPU Mining z vody :)

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Thu Jun 29 13:37:35 CEST 2017

Krom toho, cela softwarova stranka se bude resit behem nasledujicich
mesicu, ted jde o to to nejak zapnout. Redukovat naklady a vymyslet
nejake strategie nad tenhle puvodni rychlo-plan budeme, az to pobezi :)

Also, jak pisu, za cca dva mesice bude ready presun na levnejsi energii.

/snajpa
(Pavel Snajdr)
(Predseda vpsFree.cz)
(+420 720 107 791)