[vpsFree.cz: community-list] GPU Mining z vody :)

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Thu Jun 29 00:34:42 CEST 2017

Konkretne, aktualne, kdyz pocitam zcash a nejdrazsi kartu, co muzu -
GTX1080 Ti, za cca 24 tisic (cili zase worst case condition), 500
mesicne za slot, karta zere za okolo (pretaktovana) 500 mesicne,
(nepretaktovana) dava 600Sol/s, co aktualne vychazi na 3650 CZK, cca
2650 zisk, navratnost karty 9 mesicu. Ethereum vychazi podobne dobre na
AMD kartach, ale aktualne s jeste lepsi navratnosti, s rozdilem, ze AMD
karty sehnat... to s nv je to lepsi.

Kazdy si musi udelat svuj research, nemuzete se spolejhat na moje cisla,
za mne to ale smysl dava a evidentne do toho jdu :)

/snajpa
(Pavel Snajdr)
(Predseda vpsFree.cz)
(+420 720 107 791)