[vpsFree.cz: community-list] GPU Mining z vody :)

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Wed Jun 28 23:25:08 CEST 2017

Caute,

tak mam konkretnejsi cisla - pokud vsechno pujde dobre, maximalni
kapacita karet v prvni vlne bude celkem 108 kusu;

pridavat budeme postupne, jak to stihneme stavet, uplne na zacatku, do
cca tri az ctyr tydnu od ted, spustime 36 karet. Potom budeme pridavat,
jak budeme stihat dostavovat patricnou infrastrukturu okolo, pripadne je
ve hre moznost presunu na Slovensko, kde by byla potencialne energie
okolo 1.3 Kc/kWh.

Technicky nemam porad jeste uplne jasno, jak to bude vypadat, "nejhorsi"
mozna varianta je, ze byste si vybrali miner a nastavili jeho parametry
(kam ma tezit, pool a podobne), protoze to vypada, ze virtualizacni
metoda by prinesla mnohem vic nestability, nez je uzitecne - ale jeste
to koumam dal. Tj. asi by neslo karty jen tak overclockovat (minimalne
ne hned). Otazka ale taky je, jestli OC chceme podporovat (jestli ne
jenom undervoltage), kvuli pozarni bezpecnosti.

Pozice na jednu kartu nakladove pri plnem stacku vyjde okolo 300 mesicne
bez energii. Energie by mela byt za slibene 2 Kc (koncova cena), tj. v
situaci zatim bez meraku udelame nejake tiery clenskych prispevku podle
max TDP karet a pak doresime merici desky.

Updatujte prosim tenhle dokument se svym zajmem:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1xkrBOjY-YgrIIN3mCgyDv10sDQF_R53lZQD0cwV01ec/edit#gid=0

Karty si zrejme bude muset kazdy dodat sam, protoze je problem sehnat je
ve vetsim, nejvetsi tuzemske eshopy tahaji za nitky vsude mozne, aby sem
aspon neco dotahly a prodavaji to (vcelku pravem) v omezenem mnozstvi na
hlavu.

Kdyz jsem byl dneska se v te elektrarne podivat, zrovna tocila 20kW,
nejniz dosahovany vykon je okolo 10kW, nami odbirany prikon bude neco
okolo 40kW, budeme tedy tady dobirat z gridu, a potom uvidime, co to
Slovensko, co vymyslel dneska Tomas Srnka :)

/snajpa
(Pavel Snajdr)
(Predseda vpsFree.cz)
(+420 720 107 791)