[vpsFree.cz: community-list] GPU Mining z vody :)

sorki srk at 48.io
Thu Jun 22 14:41:18 CEST 2017

Bitcoin si presiel obdobim FPGA, ktore vsak netrvalo prilis dlho - u
ASICov je podstatne lepsi pomer vykon/watt a cena/vykon. Rovnako
akonahle ma clovek FPGA dizajn tak cesta k ASICu uz je "len" otazkov par
nemalych investicii do niekolkych vyrobnych koleciek, kym sa odladi
dizajn samotneho ASICu.

srk