[vpsFree.cz: community-list] GPU Mining z vody :)

Oto Peťura opetura at gmail.com
Thu Jun 22 09:01:59 CEST 2017

Vykon FPGA zavisi od aplikacie. Su bezne pouzivane ako reprogramovatelne HW
akceleratory a dokonca uz existuju aj serverove CPU s FPGA v jednom puzdre
pre vacsi bandwidth medzi akceleratorom a CPU. GPU pokial viem vie robit
naraz iba jednu operaciu na vela datach. Jeho vyhodou je velka pamat.
Naopak FPGA moze robit X veci naraz a vobec spolu nemusia suvisiet.
Maximalne vykony su vzdy otazkou ceny. U FPGA cipov sa to hybe od desiatok
az po tisice eur. Ako vyhodu by som bral aj to, ze ak si dosku navrhnes sam
tak mas moznost vyuzit hociktore datove rozhranie FPGA, aj viacero :). Cize
nie si limitovany jednym rozhranim ktore je implementovane na ASIC-u. Do
myslienky zdielaneho HW by to celkom pekne zapadlo. Len neviem nakolko by
to bolo vyuzitelne kedze programovat GPU vie takmer kazdy SW developer ale
na FPGA treba vyvinut HW a to je trosicku ine...