[vpsFree.cz: community-list] GPU Mining z vody :)

sorki srk at 48.io
Wed Jun 21 23:19:53 CEST 2017

Uvazovat sa o tom urcite da, ale zvaz to, ze momentalne je vyhodnejsie
tazit altcoiny a general purpose hardware a la high end graficke karty
neskonci ako stojan na prach ako sa to stava specializovanym ASICom pre BTC.

Grafika moze pocitat rozne veci (napr machine learning), ASIC na tazbu
BTC akurat SHA256.

srk