[vpsFree.cz: community-list] GPU Mining z vody :)

Petr Líbal libal at volfsystems.cz
Wed Jun 21 18:18:54 CEST 2017

Ahojte, ač do toho vidím jen pramálo.. co jsem v rychlosti skoukl
zajmavé na SHA256 měny je vcelku tohle..
https://shop.bitmain.com/overview.htm?name=antminer_s9_asic_bitcoin_miner
14TH/s na 1372W
cca 1200USD

ale co sem se dočetl momentálně je asi výhodnější Litecoin a
https://shop.bitmain.com/overview.htm?name=antminer_l3_litecoin_asic_scrypt_miner...
504MH/s na 800W
cca 2150.USD

vse bez dani a cla(posta cca 60USD)..

+nejakej zdroj, co sem koukal davaj k tomu vetsinou neco od EVGA
supernova s prislusnou watazi..(cca 10k Kč)

hotove reseni, jen zapojit a modlit se ze nespadne cena/nebude se moc
zvedat obtiznost.. :)

pokud by se uvazovalo nad nejakym takovym resenim klidne bych se
pridal..
tezba na GPU je dle meho zabita ale treba sem uplne vedle..

mějte se
Petr