[vpsFree.cz: community-list] GPU Mining z vody :)

Viktor Čížek viktor at m19.cz
Wed Jun 21 09:00:24 CEST 2017

Zda je 2Kč/kWh dobrá cena? Odpověď na Tvoji otázku není úplně jednoduchá.

Záleží na tom, zda by v té MVE byl kromě platby za energii i nějaký poplatek za distribuci. Tj.
jestli by to byl oficiální prodej od licencovaného výrobce nebo nějak po známosti.

Doma máš distribuční sazbu na topení - D45. Tam platíš vysoký stálý poplatek za rezervovaný
výkon a za distribuci. Pokud nemáš spotřebu, výsledná cena, včetně distribuce, v porovnání s
cenou pouze za energii nevypadá až tak hezky.

Pokud by se v MVE za distribuci neplatilo nic, pak i cena okolo 2Kč/kWh je v porovnání s cenou
z rozvodné sítě v běžné sazbě D02/C02 velmi zajímavá.

V.