[vpsFree.cz: community-list] GPU Mining z vody :)

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Wed Jun 21 00:23:38 CEST 2017

Na to ted hned rovnou nemame kapital, museli bychom udelat nejaky
fundraising; tezko z fleku rict, jestli bychom naskladali dost, aby to
bylo zajimave;

ale dneska jsem mluvil s lidma, co by sem teoreticky mohli dotahnout
kontejner GPUcek rovnou z Asie (pro nas).

Uvidime, je to hodne cerstvy.

Kazdopadne napad urcite in-line s tim, jak uvazuju, otazkou je
realizovatelnost, jako vzdycky :)

/snajpa
(Pavel Snajdr)
(Predseda vpsFree.cz)