[vpsFree.cz: community-list] Chybel TUN adapter po weekendovem vypadku

Jindřich Sadílek jindrich.sadilek at gmail.com
Mon Jul 24 22:49:03 CEST 2017

Přidávám se ke grupě... Měl jsem za to, že to bylo nějakým upgradem OpenVPN co budu muset pořešit, ale tohle vypadá větší...
Zkoušel jsem i odebrat / přidat feature a bez výsledku - tap neexistuje, /dev/net/tun se mi tam objevuje, ale ten jsem nepoužíval a ani nechcu.
/usr/bin/ip link set dev *tap1 *up mtu 1500
openvpn_execve: unable to fork: Resource temporarily unavailable (errno=11)Exiting due to fatal error

Jindra