[vpsFree.cz: community-list] Problémy s Redis serverem pri upgrade z Debian 8 na 9

Martin Kukal martin at kukal.cz
Sun Jul 9 09:06:33 CEST 2017

Ahoj,

ja jsem si testoval upgrade na playgroundu a narazil jsem na to same, takze jsem upgrade na ostrem serveru zatim nedelal a nemel zatim cas to resit, ale potvrzuju, ze po upgradu redis nenabehne a to ani kdyz redis odinstaluju a nainstaluje cerstvy s default konfiguraci.

Podarilo se ti to uz nejak vyresit?

Kuky