[vpsFree.cz: community-list] KiCAD vyvojar?

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Tue Jan 31 17:01:15 CET 2017

On 01/31/2017 04:51 PM, Maros Zatko wrote:

> [...]
> featur, ktore KiCAD ma.
> Mne to radikalne zrychluje navrh, hlavne ked na zaciatku vobec netusim ake
> puzdra tie suciastky maju - typicky kondenzatory, odpory a casto
> integrovane
> obvody. Tympadom nemusim riesit nezmysel a zistovat konkretnosti, kedze
> pociatocna
> schema s finalnym PCB este nema skoro nic spolocne. A popravde ta
> integracia
> mi na Eagli naozaj vadila :)
>
> Co by chcelo lepsie integrovat je eeschema a pcbnew aby clovek nemusel

Jo, to by pomohlo, ale vubec bych se nezlobil za moznost
(ne nutnost! ;) vybrat si ten package rovnou.

Ja totiz kdyz pridavam soucastku do schematu, rovnou ji pridavam do
shopping listu, takze vim presne, jaky pouzdro bude mit. Od
prototypovani jak bude obvod vypadat pouzivam spis simulator (a s
digitalnima obvodama co ted resim vetsinou to neni potreba simulovat
vubec, jenom proste vyklikat +- katalogovy zapojeni a hlavne poskladat
ho dobre na desku).

Jediny v cem nemam jasno, kdyz to jdu kreslit vetsinou, je jak presne to
sedne na ten danej sheet vedle sebe, ale vetsinou vim, co tam davam za
soucastku, uz kdyz ji davam na schema - proto mne strasne irituje se tou
samou soucastkou zabyvat na 2x.

/snajpa