[vpsFree.cz: community-list] spravna konfiguraci IPv6 Ubuntu

kypo kypo46 at gmail.com
Fri Jan 20 12:15:00 CET 2017

Ahoj pani.
Znova sa obraciam o radu. Som v linuxe total noob, ale po nastudovani
tutorialov som si rozchodil Ubuntu+PHP+MySQL+Apache2, vsetko nastavil, web
mi tam slape, aktualizujem, staram sa o to...

Ale dostal som echo, ze par ludom sa web nezobrazi, zistil som ze tam lezu
na IPv6 adresu a mam to asi spatne nakonfigurovane v apache.

Ako to nastavit aby chodilo sucasne IPv4 aj IPv6 prosim? A ak sa da tak mi
to napiste ako pre debila aby som to pochopil.
Nieco som pozeral aj skusal, ale bezuspesne...

Reverzne zaznamy nepotrebujem riesit, emaily mam externe, nie na tomto
serveru, ide cisto iba o pristup na web.

web je na domene assettocorsa.eu
IPv4: 185.8.166.44
IPv6: 2a03:3b40:100::1:316

Dakujem moc za ochotu...