[vpsFree.cz: community-list] Kindle TOC

Petr Krcmar petr.krcmar at vpsfree.cz
Tue Jan 17 09:38:31 CET 2017

Dne 17.1.2017 v 00:26 Martin Miksanik napsal(a):
> Hello,
> neresili jste nekdo nahodou, jak se v kindlu dela takovy pekny Table of
> Content, jako ma napr. idnes (pripadne mel kdysi kindly.cz
> <http://kindly.cz>)?
> Snazim se to nejak vygenerovat z NCX z epubu konverzi do mobi pres
> kindlegen, nebo calibre, ale pripada mi, ze busim hlavou do zdi.

To je zvláštní formát TOC určený pro periodika, nejsem si jistý, jestli
to Calibre umí, nikdy jsem ho moc nepoužíval. Má ale nějakou podporu pro

https://manual.calibre-ebook.com/news.html

Každopádně je potřeba udělat speciální .ncx soubor s třídou periodical,
výsledek by měl vypadat nějak takhle:

https://gist.github.com/mhl/b35cb10b75a7212160eb

--
Petr Krčmář