[vpsFree.cz: community-list] vpsFree na InstallFestu

Petr Krcmar petr.krcmar at vpsfree.cz
Thu Jan 12 08:47:09 CET 2017

Dne 10.1.2017 v 18:20 Petr Krcmar napsal(a):
> Ahoj, opět se chceme aktivně účastnit konference InstallFest, letos bude
> na Karláku a měla by být o kus větší a v zajímavějších prostorech.
> Dostaneme tam dost prostoru, celkem jsme dohodli tři věci:

Bezva, jsem moc rád, že do toho jdete. Prosím, abyste svou přednášku
přihlásili do pondělí (nejlépe ale co nejdříve). Do poznámky dole
napište „vpsFree.cz track“.

https://installfest.cz/if17/

Rekapitulace témat, která tu zazněla:

* o vpsFree, úvodní povídání o VPS (Martin Myška)
* automatizace nasazení serveru (David Karban)
* zabezpečení serveru a web aplikací (Standa)
* logování a analýza logů (Martin Flidr)
* Nestíhačky (Sorki)
* ZoKB – Miroslav Marcišín

Kdyby vás ještě napadlo nějaké téma (poštovní server?), určitě se ozvěte.

Mimochodem, lidé z Active24 tam chystají workshop na tohle téma, takže
my to odpřednášíme a pak si to budou moci posluchači i zkusit v praxi.

--
Petr Krčmář
vpsFree.cz