[vpsFree.cz: community-list] vpsFree na InstallFestu

Stepan Liska stepan at comlinks.cz
Tue Jan 10 22:38:45 CET 2017

Tedy spoustu z těch věcí co tu padají, tak bych si děsně rád poslechl,
ale jsem nemocný a nedostanu se nikam, natož na InstallFest. Myslíte, že
to bude zase někde ke shlédnutí, jako jsem už jednou někde na nějaké
vaše přednášky koukal?

Nebo mě napadá, jestli by bylo možné udělat přímo do knowledgebase
nějaké místo na ukládání prezentací?? Nebo už tam je a já o tom nevím?

Držím palce.

Š.

**