[vpsFree.cz: community-list] Editace letáku vpsFree v PDF

Petr Krcmar petr.krcmar at vpsfree.cz
Tue Feb 21 20:54:59 CET 2017

Hezký večer ještě jednou, v souvislosti s Linux-Tage tu mám ještě jednu
prosbu: máme leták vpsFree, který tiskneme a ukazujeme na konferencích.
Jestli jste byli na LinuxDays, OpenAltu, InstallFestu nebo jinde, znáte
ho. Mám ho velký v PDF a potřeboval bych ho upravit do anglické verze.
Je to v zásadě pár slov, ale potřebuji nějakého schopného grafika se
správnými nástroji, který to svede. Pomůžete?

--
Petr Krčmář
vpsFree.cz