[vpsFree.cz: community-list] Nejaky duvod nemit vsechny features?

Petr Juhaňák, lockdown petr.juhanak at lockdown.cz
Sat Feb 4 19:05:01 CET 2017

Ahoj, nesledoval jsem kontext diskuze alr nelze se spolehat, jak software nekdo pripravil a jaky je jeho default.
Je potreba si vydefinovat co potrebuji za sluzby/featury a postarat se o jejich bezpecnou konfiguraci. Ne vše potřebuje běžet s právy roota a poslouchat na veřejné IP adrese. Pozor taky na upgrady. Je fajn si takovy postup a kontrolu zapsat, po pul roce se to tezko vybavuje.
Uz jsem videl docker se zapnutym REST API bez autentizace, za par dnu prisel plosny sken a uz se nekdo cpal dovnitr.
S pozdravemPetr JuhanakInstruktor Hackerlab HackingKurzy.cz