[vpsFree.cz: community-list] Nejaky duvod nemit vsechny features?

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sat Feb 4 17:09:01 CET 2017

Defaultne nejsou zapnute potencialne kvuli live migraci, po jednom se
povoluji, protoze je postupne pridavame (abys mel moznost si dopovolit
nedavno pridanou vec).

Live migraci zatim moc nepouzivame, ale to se muze zmenit a napr. CT s
NFS serverem se zmigrovat neda, tak je dobre to mit flagnute driv, nez
se neuspesne pokusime ten CT dumpnout a skonci to v nejakym fail stavu.

/snajpa
(Pavel Snajdr)
(Predseda vpsFree.cz)
(+420 720 107 791)