[vpsFree.cz: community-list] vpsAdminOS

Tomas Volf volf.tomas at wolfsden.cz
Fri Dec 29 18:04:20 CET 2017

‎Ahoj Snajpa,
mel bych na tebe k tomuhle celemu dva dotazy :)

1) V LXC pojede i userns? Nebojis se toho z hlediska bezpecnosti? Ja musim priznat, ze to nejak extra nesleduju ale archlinux na to mel otevreny bug asi posledni 3 roky kde tohle (userns) porad odmitali ze se v tom co chvili najdou nejaky security diry. Nakonec to zaclenili ale default off. Usoudil jsi ze uz je to safe enough a nebo to proste v nasem konkretnim pouziti neni problem?

2) regarding vpsadmin, planujete to porad drzet v php a nebo na tom nelpite a treba ruby (v tom uz stejne je vpsfree commandline client ne?) by slo taky?

Diky za info :)

W.