[vpsFree.cz: community-list] Docker na CentOS 7?

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sat Apr 29 05:11:53 CEST 2017

No, kdyz ho rozjedes v KVM, tak to muzes pouzivat rovnou - do budoucna to vypada jako jedina rozumne udrzitelna cesta - protoze ty kontejnery v upstream Linuxu az tak neizoluji, musi to mit pod palcem jeden admin/tym, ktery nema problem sdilet roota.

Jinak, teda, davalo by mnohem vetsi smysl udelat Docker API pro vosAdmin, nebo - proc peoste nedodelame vpsAdminu neco-jako-Docker files?

Musi to byt nutne Docker? Jak ho pouzivas? Pouzivas layery? Jak v nich resis aktualizace?

/snajpa