[vpsFree.cz: community-list] mikrotik dual wan

Miki miki at it-services.sk
Sun Apr 9 11:47:10 CEST 2017

osobne som spajat linky nikde neskusal, nebolo treba tak som ani nepatral

taketo "zalohy" som uz nastavoval, nastavis v routes 2 brany
(sekundarna s vyzsou distance) a ak je to pppoe tak ti to prehodio na
zalohu bez nejakych dalsich nastavovani ked pppoe padne

a rozdelenie uzivatelov mozes spravit cez metarouter na ktorom bude s
nizsou distance ta sekundarna brana (cast ludi pojde cez hlavny router,
cast cez metarouter)

tj. ...

hlavny router - GW1 > 300mbit + GW2 > metarouter
metarouter - GW1 > 100mbit + GW2 > hlavnyrouter

ms vzajomnu zalohu a 2 routre pre 2 skupiny ludi
(da sa aj inak ale toto mi pride najjednoduchsie)