[vpsFree.cz: community-list] Doručování na outlook, hotmail, apod. bouncuje

Martin Doucha next_ghost at quick.cz
Sat Sep 17 11:03:35 CEST 2016

On 17.9.2016 01:43, Ing. Lukáš Jelínek - AIKEN wrote:
> Něco podobného jsou Postmaster Tools u Googlu. Problémy s odmítáním
> pošty se dají vyřešit přidáním (a ověřením) domény. Mělo by to
> zobrazovat i ty různé informace o reputaci atd., ale ani po pár týdnech
> od přidání mi to ještě nic neukázalo.

Na kontrolu spamovosti vřele doporučuji http://www.mail-tester.com/.
Když tam na tu náhodně vygenerovanou adresu pošlete e-mail, tak vám to
pěkně přehledně ukáže, co máte vylepšit, aby vám e-maily nepadaly do
spamu. A kontrolují tam odesílatele proti 22 blacklistům. Můj server u
VPSFree na žádném z těch blacklistu není, takže Microsoft si asi vede
svůj vlastní.