[vpsFree.cz: community-list] Doručování na outlook, hotmail, apod. bouncuje

Ondřej Caletka ondrej at caletka.cz
Sat Sep 17 09:43:35 CEST 2016

Dne 17.9.2016 v 01:33 Pavel Valach napsal(a):
> Nakonec odpověděli asi za půl hodiny, s tím, že moje IP (37.205.10.235)
> byla podmíněně odblokována - "conditionally mitigated", s nějakými
> omezenými limity, jejichž výši nezveřejnili. Nicméně replikace tohoto
> nastavení na všechny servery může prý trvat 24-48 hodin a limity se prý
> budou průběžně navyšovat, jak si IP adresa bude získávat reputaci, čili
> doporučuji zaslat vlastní požadavek co nejdříve. Asi by stálo za to
> zkusit odblokovat i celý rozsah, pokud se najde původce problému.

Postupoval jsem stejně. Mimochodem, do formuláře nejde zadat IPv6 adresa
s tím, že jde o chybu syntaxe :)

Včera mi taky napsali conditionally mitigated, dneska už to bouncovat
přestalo a do testovací schránky, kterou jsem si včera zřídil, už zprávy
procházejí. Tak uvidíme.

V každém případě díky za odpovědi.

--
Ondra