[vpsFree.cz: community-list] Doručování na outlook, hotmail, apod. bouncuje

Pavel Valach valach.pavel at gmail.com
Sat Sep 17 00:32:00 CEST 2016

Ahoj Ondro,

máš pravdu, vážně asi blokují celý rozsah VPSfree, dříve mi z mého SMTP
serveru normálně šlo posílat maily, dnes najednou bum a ta samá chyba
jako LinuxDays.

Zapátral jsem a na té odkazované stránce, v sekci "Služby, nástroje a
možnosti hlášení problémů pro odesílatele", jsem se dostal k odkazu,
který vede na kontaktní formulář pro odesilatele. Zkusil jsem zde poslat
požadavek na odblokování své IP adresy, ale nevím, jak dlouho jim tak
může trvat, než odpoví.
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=614866

Jen doplním, že jsem našel i stránky s "řešeními" pro odesilatele, ale
raději se tam ani nedívejte:
https://mail.live.com/mail/services.aspx

-Pavel